skip to Main Content

Колір на вибір

Вже вісім місяців під Києвом працює завод порошкових фарб Lacover. Це найбільший виробник продукції на ринку України: за такий невеликий період випущено 140 тонн фарби бренду. Формула успіху компанії досить проста – гарантована якість за адекватною ціною.

Останнім часом промисловість переходить від використання рідкої фарби до порошкової технології, яка забезпечує естетичний зовнішній вигляд виробів, якісне покриття та захист від зовнішніх факторів на багато років. Крім того, вона набагато екологічніше рідкої, як у виробництві, так і на всіх етапах застосування.

Холодильне та торгівельне обладнання, банкомати, дверні ручки, всіляка фурнітура, опалювальне обладнання, пральні машини, бойлери, газові плити, спортивне обладнання, автомобільні причепи, диски, мікрохвильовки, алюмінієві профілі, дорожні знаки, поштові ящики, меблі, ліжка, стільці, велосипеди , піддони, радіатори, електричні шафи, сільгоспмашини, освітлювальні прилади, котли – все це фарбується порошковими фарбами. Українські виробники обладнання та техніки підтримують світовий тренд і в більшості теж переходять на такий вид фарб. Ключовим питанням для них залишається вибір торгової марки. Звичні імпортні бренди стали невиправдано дорогими в контексті валютних коливань останніх років, а вітчизняним маркам за звичкою не довіряють. Втім, підстави для цього є: знову розцвіла «гаражна індустрія» з відповідними стандартами «на око». Проте альтернатива не просто є, вона більш ніж гідна.

Вартість фарби українського бренду Lacover Київського виробництва нижче зарубіжних аналогів на 5-10%, а якість не поступається їм ні на відсоток.

«Для нас найважливіше довіра клієнтів, тому ми використовуємо якісну сировину від надійного та відомого турецького постачальника, суворо витримуємо технологію виробництва, проводимо жорсткий внутрішній контроль кожної партії фарби», – розповідає директор компанії Ольга Ковальчук.

На виробництві працюють дві сучасні, максимально автоматизовані та оснащені лінії устаткування. Після запуску другої лінії обсяг виробництва збільшився до 30 тонн на місяць. Працює лабораторія, відділи контролю якості сировини та якості продукції, що випускається. На кожну партію фарб Lacover створюються технічні карти, вифарбовуються на металевих зразках, які зберігаються в архіві.

“У лабораторії підприємства проводиться тестування продукту”, – говорить директор, – “Ми перевіряємо адгезію методом перехресних надрізів згідно зі стандартом, міцність при ударі: фарба Lacover може витримати удар в 60 фунтів без порушення покриття; гнучкість: вигин металевої пластини, при якій ЛКП НЕ повинно порушуватися; твердість по Бухбольту, тобто при вдавлюванні.

У найближчому майбутньому додадуться такі випробування, як сольовий туман і лазерний аналізатор частинок. У спеціальній камері фарба буде випробовуватися 1000 годин в агресивному середовищі. Наприклад, якщо пофарбувати огорожу і поставити його у моря, то умови там будуть істотно відрізнятися від умов в Києві. Лазерний аналізатор частинок допоможе зробити максимально корисну фарбу, при напиленні якої буде опадати якомога менше частинок і відходи мінімізуються », – підкреслює Ольга Ковальчук.

Якісна порошкова фарба не стирається і не облуплюється більше 10 років, але реальні умови можуть відрізнятися від лабораторних. Директор зазначає, що споживачі можуть відхилятися від технології нанесення фарби. Виробник гарантує якість продукту при дотриманні технології нанесення та правильній підготовці поверхні, що фарбується.

Lacover постійно шукає нові підходи та методи для поліпшення якості продукції, що випускається, перш за все за рахунок якісних компонентів, при цьому намагається утримувати ціни на прийнятному рівні.

100 відтінків білого

На першій лінії випускають фарбу Lacover білого, сірого та бежевого кольору. На другий, недавно встановленої лінії, почали випускати іншу колірну гаму: зелені, червоні, сині тони.

«Приблизно 40% використовуваних в світі порошкових фарб – білого кольору. Є стандартні RAL-каталоги, яких дотримуються всі виробники і ми теж. Одних тільки відтінків білого кольору випускаємо близько 10, а розроблено ще більше. Ми можемо фактично зробити будь-який тон білої фарби для замовника. Наприклад, батареї білого кольору можуть фарбуватися в колір молока, топленого молока, мати блакитний або рожевий відтінок», – розповідає Ольга Ковальчук.

Замовники цінують, що Lacover розробляє кольору згідно їх побажань і строго дотримується відтінок від партії до партії. Досить замовити від 100 кг фарби Lacover, і вона буде тільки «вашого» відтінку.

Крім різних відтінків, асортимент фарб включає матові, напівматові, текстуровані поверхні.

Новинкою для українського ринку є біла термостійка фарба Lacover, яка витримує 40 хвилин при температурі 200 градусів без втрати кольору та зміни технічних характеристик. З точки зору виробника це вигідно, оскільки така фарба не дасть жовтизну при порушенні температурного режиму запікання вироби. Як пояснює директор, термостійкість пов’язана з процесом полімеризації і якістю смоли, яка використовується для виготовлення фарби.

Перевірено в роботі

Протестувавши фарбу Lacover в роботі, кілька великих українських виробників стали постійними клієнтами компанії. Серед них – ТОВ «Гідропром» (Одеса), яке виробляє газове та електричне водонагрівальне обладнання Nova Tec. Красилівський агрегатний завод (Красилів, Хмельницька область) фарбує українськими порошковими фарбами вироблені конвектори, опалювальні та водонагрівальні котли. ПАТ «Маяк» (Вінниця) набирає фарби для фарбування маслонаповнених електрорадіаторів, електричних котлів і електроконвекторів.

На сьогоднішній день українськими порошковими фарбами Lacover на сайті http://lacover.ua/ цікавляться великі заводи-виробники не тільки України, а й інших країн: Казахстану, Білорусі, Росії. Однак на експорт компанія ще не вийшла, для цього необхідне нарощування обсягів виробництва та запуск третьої лінії, щоб виробляти фарби всіх кольорів веселки.

Пробувати – безкоштовно

Багато заводів, які купують за звичкою імпортну порошкову фарбу, незадоволені падінням її якості та зростанням вартості фарбування, але продовжують співпрацювати зі старими постачальниками. Виробники, орієнтовані в основному на ринки України і Росії, працюють над здешевленням своєї продукції, нерідко знижуючи якість.

“У Lacover настільки впевнені в якості продукції, що дають на пробу новим клієнтам 1-5 кг своєї фарби – стільки, скільки потрібно для тестування продукту. Після проби клієнти найчастіше готові перейти на фарбу Lacover, але іноді сумніваються, чи зможемо ми утримувати якість на тому ж рівні? ” – посміхається Ольга. – “Проте за 8 місяців нашої роботи рекламацій не було, всі клієнти задоволені”.

Фахівці Lacover готові виїхати на об’єкт, розглянути побажання клієнта, зробити для нього певний або розробити особливий відтінок або фактуру фарби. А головне, зробити будь-який спецзамовлення протягом тижня. Для порівняння: якщо клієнт має особливі побажання до імпортному виробнику, вибирає колір або фактуру, яких немає в Україні, на поставку буде потрібно мінімум 2-3 тижні. Додатковий плюс Lacover – технолог виробництва завжди може виїхати на завод клієнта та спільно на місці вирішити будь-які питання щодо її використання.

У новому, 2017 році, компанія планує проводити екскурсії по заводу для всіх бажаючих. Перш за все для великих підприємств, які самостійно фарбують свою продукцію. Мета – показати, як працюють лінії, як проводиться лабораторний контроль. Фахівці Lacover готові і самі приїхати на запрошення, провести презентацію, навчити персонал малярного цеху тонкощам роботи з порошковими фарбами. Прагнення допомогти клієнту – не тільки інструмент продажів компанії, а й один із принципів ведення бізнесу.

Дізнатись детальніше: https://lacover.ua/
office@lacover.com.ua
+38 (067) 536 53 64

Коментарів: 0

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Back To Top